Beverly Hills 90210 - forum fanów serialu

90210 oraz Beverly Hills 90210 - kultowe seriale telewizyjne, które zjednoczyły naszą społeczność

Beverly Hills 90210
 Portal FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

http://synod2018.pl/produkt/przescieradla-jedwabne/ prześcieradło 140x200 160x200 180x200



Poprzedni temat «» Następny temat
Odcinek 12

Jak Ci się podobał 12 odcinek "90210"?
Super!
36%
 36%  [ 4 ]
Dobry
45%
 45%  [ 5 ]
Średni...
9%
 9%  [ 1 ]
Słaby
9%
 9%  [ 1 ]
Głosowań: 11
Wszystkich Głosów: 11

Autor Wiadomość
ryba_sciema 



Ulubiony bohater: Brandon,Brenda
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 178
Otrzymał 6 piw(a)
Wysłany: Wto 06 Sty, 2009   Odcinek 12

Annie podsłuchuje Seana, gdy ten prowadzi rozmowę telefoniczną. Ma wątpliwości, czy mężczyzna jest tym, za kogo się podaje. Brenda wyjawia Christinie sekret Kelly. Ta przekazuje informację Dixonowi. W końcu wiadomość dociera do Adrianny. Ta ostania postanawia zrobić test na obecność wirusa HIV.
Ostatnio zmieniony przez Kubos Pon 18 Maj, 2009, w całości zmieniany 4 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Krystian 



Ulubiony bohater: Brenda
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1324
Otrzymał 135 piw(a)
Wysłany: Wto 06 Sty, 2009   

nie pierwszego, lecz 6.
Promo http://pl.youtube.com/watch?v=gs-2IppruKY
Pozdrawiam.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
ryba_sciema
ryba_sciema 



Ulubiony bohater: Brandon,Brenda
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 178
Otrzymał 6 piw(a)
Wysłany: Wto 06 Sty, 2009   

sorki sorki juz poprawilem :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Olcia 



Dołączyła: 03 Wrz 2008
Posty: 1722
Otrzymał 196 piw(a)
Wysłany: Pią 09 Sty, 2009   

Obejrzałam sobie tradycyjnie tylko i wyłącznie scenki z Brendą i Kelly...I powiem Wam jedno. Pora zakończyć ten serial!!! Fani rzucą się zaraz na mnie, ale ja tak uważam. To co scenarzyści wyprawiają ze starymi bohaterami woła o pomstę do Nieba. Nic nie idzie tak jak widzieliby to najwierniejsi fani. Teraz się okazuje, że Brenda chowa jakieś tajemnice, że nie może mieć dzieci, myśli o adopcji...Niech Tori lepiej nie dołącza do obsady, bo się jeszcze okaże że Donna jest rozwiedziona i ma troje dzieci każdy z innym facetem :oO: Masakra :/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 3 piw(a):
kelli, SiSi, Brel
Kelly 



Ulubiony bohater: Donald Tusk
Zasługi: 18
Dołączyła: 12 Mar 2008
Posty: 6760
Otrzymał 501 piw(a)
Wysłany: Pią 09 Sty, 2009   

Olcia napisał/a:
Obejrzałam sobie tradycyjnie tylko i wyłącznie scenki z Brendą i Kelly...I powiem Wam jedno. Pora zakończyć ten serial!!! Fani rzucą się zaraz na mnie, ale ja tak uważam. To co scenarzyści wyprawiają ze starymi bohaterami woła o pomstę do Nieba.

Nom albo niech wycofają nasze kultowe postacie z tego serialu i idzie to swoim tokiem produkcji...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Brel
kelli



Ulubiony bohater: Kelly&Brandon
Zasługi: 54
order

Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 599
Otrzymał 129 piw(a)
Wysłany: Pią 09 Sty, 2009   

Olcia napisał/a:
Obejrzałam sobie tradycyjnie tylko i wyłącznie scenki z Brendą i Kelly...I powiem Wam jedno. Pora zakończyć ten serial!!! Fani rzucą się zaraz na mnie, ale ja tak uważam. To co scenarzyści wyprawiają ze starymi bohaterami woła o pomstę do Nieba. Nic nie idzie tak jak widzieliby to najwierniejsi fani. Teraz się okazuje, że Brenda chowa jakieś tajemnice, że nie może mieć dzieci, myśli o adopcji...Niech Tori lepiej nie dołącza do obsady, bo się jeszcze okaże że Donna jest rozwiedziona i ma troje dzieci każdy z innym facetem :oO: Masakra :/


Lepiej bym tego nie ujęła. To jest jak jakaś profanacja oryginału :lol: Już chyba lepiej by było gdyby od początku nikt ze starej obsady się nie pojawił i zostało by tak, jak zakończono serial, a każdy mógłby sobie wg własnej wyobraźni dopisać dalszy ciąg, kto z kim itd. W tej nowej wersji nie dość, że praktycznie zamknięto furtkę dla ulubionych par BH90210 poprzez wspólne dziecko Dylana i Kelly, które już na zawsze będzie ich łaczyło i w pewien sposób utrudniało ewentualny powrót Dylana do Brendy czy Brandona do Kelly, to jeszcze uznano, że Kelly nigdy z nikim się nie zwiąże bo wciąż kocha Dylana :wrr: Z Bredny zrobiono ofiarę losu, która oddaje Dylana na rzecz Kelly po raz kolejny i jest nawet w stanie zerwać z nim wszelkie kontakty dla jej dobra. Potem śpi z jakimś mało atrakcyjnym nauczycielem, którego ledwo zna, w dodatku będącym przyjacielem Kelly od randek! W ten sposób staje się taką trochę Kelly z 3 serii. No i jeszcze ta bezpłodność... Gorzej już chyba nie mogli Brendzie dowalić, ewentualnie tylko ją uśmiercić :lol: W dodatku jaka to niesprawiedliwość-Kelly groziła endometrioza i prawdopodobieństwo, ze nie będzie mogła mieć dzieci. Poroniła będąc w ciąży z dzieckiem Brandona. Aktualnie była jednak w stanie urodzić dziecko Dylana :wrr: który kompletnie nim ani nią zainteresowany nie jest, a Brenda nie może mieć dzieci... Co za paradoks... Kelly ma dziecko z Dylanem, a Brenda nie dość, że nie ma Dylana, to i nie będzie mogła mieć dzieci. Kto pisze te scenariusze? Czy w ogóle ten ktoś ma świadomość czego oczekują widzowie, wierni fani serialu? Całkowicie postanowiono to zaprzepaścić?...
Poza tym 90210 niczym ciekawym dla mnie się nie charakteryzuje. Jedyna fajna postać, fajna dziewczyna z charakterem to Silver.Ogólnie oglądam tylko dla Brendy i kelly.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 3 piw(a):
Olcia, SiSi, Brel
Olcia 



Dołączyła: 03 Wrz 2008
Posty: 1722
Otrzymał 196 piw(a)
Wysłany: Pią 09 Sty, 2009   

Rozłożone na czynniki pierwsze i gruntowna analiza :D Super i zgadzam sie w 100 procentach. Zero pomysłu na losy starych bohaterów. Człowiek odnosi wrażenie, że robią wręcz na złość, na odwót fanom : Wzięli ich tylko po to aby mieć oglądalność i jadą na opini i przede wszytskim pomyśle kultowego serialu.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Krystian 



Ulubiony bohater: Brenda
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1324
Otrzymał 135 piw(a)
Wysłany: Pią 09 Sty, 2009   

kelli dzięki za ten post, teraz nie mam zamiaru jednak tego obejrzeć.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Brel
SiSi 


Ulubiony bohater: Brenda, Steve
Zasługi: 6
Dołączyła: 10 Lip 2008
Posty: 1627
Otrzymał 137 piw(a)
Wysłany: Sob 10 Sty, 2009   

kelli i Olcia, jak zwykle czytacie w moich myślach. Nie muszę się wysilać, żeby wylewać swoje złości na ten serial - zrobiłyscie to za mnie :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Brel
Brel 


Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2185
Otrzymał 147 piw(a)
Wysłany: Nie 11 Sty, 2009   

I zgadzam sie z Wami wszystkimi i po piwku dla kazdego!!! Ten serial to dno kompletne biorac pod uwage watki starych bohaterow. I niech lepiej nikt juz nie wraca ze starej obsady bo namieszaja jeszcze bardziej :
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
milaa0 



Ulubiony bohater: Brenda,Dylan,Brendon
Dołączyła: 14 Maj 2008
Posty: 1919
Otrzymał 190 piw(a)
Wysłany: Nie 11 Sty, 2009   

Nie będę oryginalna,ale zgadzam się z wami wszytkimi!!
Nic dodać nic ująć :clap:
Naszego kultowego serialu nic ani nikt nie przebije.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
SiSi 


Ulubiony bohater: Brenda, Steve
Zasługi: 6
Dołączyła: 10 Lip 2008
Posty: 1627
Otrzymał 137 piw(a)
Wysłany: Nie 11 Sty, 2009   

Cytat:
Naszego kultowego serialu nic ani nikt nie przebije.

Tu już nawet nie o to chodzi, bo to kwestia jednak subiektywnej oceny. Znajdą się pewnie tacy, co nie oglądali BH 90210, widzieli może 2 odcinki, zaczęli oglądać spin off i są zachwyceni. Ich prawo. My tu dyskutujemy o tym, co raczej już nie wynika z subiektywizmu, bo to co robią z losami Brendy i Kelly łamie wszelkie granice przyzwoitości.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Uzi



Ulubiony bohater: Dylan, Annie
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 22
Otrzymał 10 piw(a)
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   

Heh fajnie niedopracowana scenka jest między 13:28 minutą a 13:31 gdzy Dixon całuje Annie, Annie chwyta się za tyłek (kamera z tyłu) a sekundę później ma założoną rękę na rękę (kamera z przodu) :D Fajnie to wygląda :D
A cały odcinek fajny :P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Sweeta 


Zasługi: 232
order2

Dołączyła: 25 Paź 2008
Posty: 5942
Otrzymał 339 piw(a)
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   

Heh ;)
A tak w ogóle to się okazało, że Sean nie był synem Tracy i Harrego ?
Bo ja już nie czaje tego xD , przez tą Naomi bo coś tam zaczęła gadać.
I teraz nie wiem czy był on synem tylko Tracy, czy synem H i T, czy w ogóle nie był ich synem xD ..
Bo Naomi coś gadała, że dopóki Annie nic nie gadała to Ona miała brata, a jej mama miała syna i w ogóle po co on po kase do nich przyszedł ? w sensie wtedy rano..
A i co to było to P.L czy tam P.I ? xD
Odcinek fajny ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Agatka9933 



Ulubiony bohater: Brenda
Zasługi: 66
order

Dołączyła: 17 Cze 2008
Posty: 1626
Otrzymał 166 piw(a)
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   

Jejku jak tak tu czytam te Wasze posty to z lekka się przerażam, tyle nowych rzeczy się dzieje w 90210... Mam pewne zaległości, nie oglądałam dwóch ostatnich odcinków, czyli właściwie wcale od tej przerwy. Na szczęście nadciąga upragniony weekend i robimy sobie z bratem maraton-dwa odcinki po kolei :) Wreszcie się połapię o czym tu piszecie i też będę mogła się wypowiedzieć :] Wtedy też Sweet_Flower postaram się moim starym zwyczajem napisać streszczenie to może Ci się wyjaśnią niektóre sprawy o ile w ogóle ja się w tym wszystkim nie pogubię :P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Polecacz

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj jako news
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Theme 90210 created by bh90210-forum.pl

statystyka