Beverly Hills 90210 - forum fanów serialu

90210 oraz Beverly Hills 90210 - kultowe seriale telewizyjne, które zjednoczyły naszą społeczność

Beverly Hills 90210
 Portal FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

 Ogłoszenie 


Dekada naszego forum!
Czytaj: temat urodzinowy



Poprzedni temat «» Następny temat
Helllooo ;D
Autor Wiadomość
irminsoon 



Ulubiony bohater: Naomi Clark
Dołączyła: 07 Kwi 2012
Posty: 365
Otrzymał 8 piw(a)
Wysłany: Śro 22 Sie, 2012   

Postaram się! XD
No, chociaż mój nick pochodzi od imienia, więc aż tak inaczej nie jest.
Ogólnie to pytałam Cię już o ulubiony kolor? :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
taktoja 



Ulubiony bohater: Silver, Liam, Naomi
Dołączyła: 31 Lip 2012
Posty: 141
Otrzymał 1 piw(a)
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012   

NO wiesz gdzie mogłam pomyślec że masz na imię Irmina skoro słysze to imie pierwszy raz ;) . wyybacz że nie skojarzyłam z nickiem haha ;P
Nie pytałaś hyym niebieski, zielony, fiolet ;)
Twój :> ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
irminsoon 



Ulubiony bohater: Naomi Clark
Dołączyła: 07 Kwi 2012
Posty: 365
Otrzymał 8 piw(a)
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012   

Takie same, tylko w innej kolejności.
Niebieski, fioletowy, zielony, no i dodaję jeszcze czarny. :)
Ogólnie to ten, masz jakiś ulubiony styl ubierania? Jaki?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
taktoja 



Ulubiony bohater: Silver, Liam, Naomi
Dołączyła: 31 Lip 2012
Posty: 141
Otrzymał 1 piw(a)
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012   

Hyymm. ciężko określić ogólnie jak coś mi się podoba to to zakładam :)
Uwielbiam kwieciste wzory ostatnio mnie męczą, pastelowe kolory :heart:
Ogólnie powiedzmy że podążam za modą ;P
Co jest w sieciówkach to jakoś dobieram i jest ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
irminsoon 



Ulubiony bohater: Naomi Clark
Dołączyła: 07 Kwi 2012
Posty: 365
Otrzymał 8 piw(a)
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012   

Czyli bardzo fajnie, zupełnie jak ja, więc na plus. :D
Coś jeszcze chcesz o sobie powiedzieć? XD
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
taktoja 



Ulubiony bohater: Silver, Liam, Naomi
Dołączyła: 31 Lip 2012
Posty: 141
Otrzymał 1 piw(a)
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012   

Hmmm..
Wstydzę się !.
Ty pytaj co chcesz wiedzieć ;P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
irminsoon 



Ulubiony bohater: Naomi Clark
Dołączyła: 07 Kwi 2012
Posty: 365
Otrzymał 8 piw(a)
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012   

taktoja napisał/a:

Ty pytaj co chcesz wiedzieć ;P


Chyba już wszystko o Tobie wiem. XD
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
taktoja 



Ulubiony bohater: Silver, Liam, Naomi
Dołączyła: 31 Lip 2012
Posty: 141
Otrzymał 1 piw(a)
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012   

aaa skąd jesteś? chyba juz gdzieś o to pytałam ale nie pamiętam ^^
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
irminsoon 



Ulubiony bohater: Naomi Clark
Dołączyła: 07 Kwi 2012
Posty: 365
Otrzymał 8 piw(a)
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012   

taktoja napisał/a:
aaa skąd jesteś? chyba juz gdzieś o to pytałam ale nie pamiętam ^^


Południowa Wielkopolska. :D
A Ty jakie rejony Małopolski?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
taktoja 



Ulubiony bohater: Silver, Liam, Naomi
Dołączyła: 31 Lip 2012
Posty: 141
Otrzymał 1 piw(a)
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012   

Ja w górach mieszkam :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Lullaby 



Dołączyła: 10 Lip 2012
Posty: 0
Wysłany: Śro 29 Sie, 2012   

Siemanoo :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
taktoja 



Ulubiony bohater: Silver, Liam, Naomi
Dołączyła: 31 Lip 2012
Posty: 141
Otrzymał 1 piw(a)
Wysłany: Śro 29 Sie, 2012   

Ahojj ;D D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Lenka001


Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 0
Wysłany: Wto 15 Kwi, 2014   

witam serdecznie :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Iskierka


Dołączył: 17 Kwi 2014
Posty: 0
Wysłany: Czw 17 Kwi, 2014   

hej wam wszystkim :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
juurek591


Dołączył: 31 Lip 2014
Posty: 0
Wysłany: Czw 31 Lip, 2014   

Hej :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Polecacz

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj jako news
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Theme 90210 created by bh90210-forum.pl

statystyka
http://gardenogrody.pl/ kuchnie na wymiar warszawa tanio Jean-Claude Chalhoub and Risk loan no credit check most trusted payday loans online