Beverly Hills 90210 - forum fanów serialu

90210 oraz Beverly Hills 90210 - kultowe seriale telewizyjne, które zjednoczyły naszą społeczność

Beverly Hills 90210
 Portal FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

 Ogłoszenie 


Dekada naszego forum!
Czytaj: temat urodzinowy



Poprzedni temat «» Następny temat
Luke Perry
Autor Wiadomość
Arek 


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 3052
Otrzymał 390 piw(a)
Wysłany: Czw 13 Mar, 2008   Luke Perry

Myśli


Dylan i Brenda


Dylan i Kelly
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kaka 



Ulubiony bohater: Brenda i Steve
Dołączyła: 13 Mar 2008
Posty: 98
Wysłany: Czw 13 Mar, 2008   

Fajne fotki. Przedostatnia jest nafajniejsza.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Kubos 



Zasługi: 1346
order4

Za co lubisz serial?: za forum:)
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 2751
Otrzymał 431 piw(a)
Wysłany: Czw 13 Mar, 2008   









Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
marika333 



Dołączyła: 13 Mar 2008
Posty: 755
Otrzymał 40 piw(a)
Wysłany: Czw 13 Mar, 2008   

Te ostatnie zdjęcie .. Nie komentuje ...
He .!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Olencja 



Dołączyła: 12 Mar 2008
Posty: 79
Otrzymał 1 piw(a)
Wysłany: Czw 13 Mar, 2008   

Jednak Luke sprzed lat jako Dylan to było to... 8)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dawid 



Ulubiony bohater: Steve Dylan Brandon
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 34
Wysłany: Czw 13 Mar, 2008   

On się chyba postarzał najbardziej z całej ekipy, przybyło mu zmarszczek, niepotrzebnie marszczył czoło gdy był młody :P Ale to jest spoko aktor
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Cedrik 


Ulubiony bohater: Brenda David Donna
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 58
Wysłany: Pią 14 Mar, 2008   

Nie ma się co dziwić. Przy każdym wypowiedzianym zdaniu marszczył czoło. Teraz widzimy tego skutki. Ale nie wygląda tak źle!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Papryczka 



Ulubiony bohater: Brenda & Brandon
Dołączyła: 13 Mar 2008
Posty: 127
Otrzymał 2 piw(a)
Wysłany: Pią 14 Mar, 2008   

dawid napisał/a:
niepotrzebnie marszczył czoło gdy był młody


Hahah, dobree :lol:

Ale najlepiej nie wygląda, widać, że ma już swoje lata, ale facet z niego fajny :P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Kelly 



Ulubiony bohater: Donald Tusk
Zasługi: 18
Dołączyła: 12 Mar 2008
Posty: 6754
Otrzymał 499 piw(a)
Wysłany: Pią 14 Mar, 2008   

w ostatnim zdięciiu wygląda jak troll heheh ogolnie spox foty
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Patrycja 


Ulubiony bohater: Dylan i Brandon
Dołączyła: 13 Mar 2008
Posty: 717
Otrzymał 106 piw(a)
Wysłany: Pią 14 Mar, 2008   

Mimo tego, ze sie postarzal adlej ma to wspaniale spojrzenie, ktore mnie powala :P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Arek 


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 3052
Otrzymał 390 piw(a)
  Wysłany: Pią 14 Mar, 2008   

Na jednych czas działa pozytywnie na innych nie, na niego działał negatywnie. Chyba najbardziej się postarzał ze wszystkich.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kaka 



Ulubiony bohater: Brenda i Steve
Dołączyła: 13 Mar 2008
Posty: 98
Wysłany: Sob 15 Mar, 2008   

Ładnie wygląda w garniturze. :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Meg 



Dołączyła: 18 Mar 2008
Posty: 22
Wysłany: Pią 21 Mar, 2008   

Fakt, postarzał się, ale moim zdaniem to tylko kwestia zmarszczek. w przeciwieństwie do innych nie zmieniła mu się sylwetka i gdyby tylko się ich pozbyć (zmarszczek) to trzymałby sie najlepiej z całej paczki. A seksowny jest nadal tak samo! :> Facetom lata często dodają ... ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
marika333 



Dołączyła: 13 Mar 2008
Posty: 755
Otrzymał 40 piw(a)
Wysłany: Pią 21 Mar, 2008   

No sexI sexI :* :*
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
honia1992 



Ulubiony bohater: Dylan, Branda, Kelly
Dołączyła: 13 Mar 2008
Posty: 242
Wysłany: Pią 21 Mar, 2008   

ciasteczko z kremem
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Polecacz

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj jako news
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Theme 90210 created by bh90210-forum.pl

statystyka
carsharing connections apteka tania Jho Low code zobacz