Beverly Hills 90210 - forum fanów serialu

90210 oraz Beverly Hills 90210 - kultowe seriale telewizyjne, które zjednoczyły naszą społeczność

Beverly Hills 90210
 Portal FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

 Ogłoszenie 


Dekada naszego forum!
Czytaj: temat urodzinowy



Poprzedni temat «» Następny temat
6 sezon z napisami PL on-line
Autor Wiadomość
Krystian 



Ulubiony bohater: Brenda
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1324
Otrzymał 135 piw(a)
Wysłany: Nie 30 Sie, 2009   6 sezon z napisami PL on-line

Hej, ostatnio czytałem, że wiele osób nie ogląda 6 sezonu np z powodu długiego oczekiwania na limity rapidshare. Myśle, że dużo łatwiej jest oglądać online od razu z napisami. W sumie megavideo też ma limity (łatwiej je omijać), więc jeśli ktoś chce niech poda mi dobry serwer na pliki, z którego nie usuną odcinków, cóż po scaleniu ich z napisami trochę zajmują, więc nie będe trzymał na dysku odcinków scalonych. Akurat kończą się wakacje, więc odcinki będę wrzucał sporadycznie, ale postaram się jak najszybciej się da. Mam nadzieje, że napisy leżą idealnie. To tyle, miłego oglądania.

6x01 Home Is Where the Tart Is
Kod:
http://www.megavideo.com/?v=NN453FLV

6x02 Buffalo Girls
Kod:
http://www.megavideo.com/?v=Z8DXH9ZO

6x03 Must Be a Guy Thing
Kod:
http://www.megavideo.com/?v=W9V2W9C2

6x04 Everything's Coming Up Roses
Kod:
http://www.megavideo.com/?v=NH67SK2C

6x05 Lovers Leap
Kod:
http://www.megavideo.com/?v=VYPP4X60

6x06 Speechless
Kod:
http://www.megavideo.com/?v=FNJS11T9

6x07 Violated
Kod:
http://www.megavideo.com/?v=BZJSZEY7

6x08 Gypsies, Cramps and Fleas (a.k.a.Halloween VI)
Kod:
http://www.megavideo.com/?v=YCS6NJE6

Sposoby na megavideo:
Kod:
http://www.seans24.pl/page.php?tag=limit_na_filmy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 8 piw(a):
love_ballack, dydziaa, Brel, Baśka, Kelly, marijuanaart, Bren90210, iloczyn29
love_ballack 



Dołączyła: 29 Maj 2008
Posty: 4009
Otrzymał 273 piw(a)
Wysłany: Nie 30 Sie, 2009   

I to jest świetna inicjatywa. osobiście bardzo dziękuje.
bo to rzeczywiście najgorzej jest się zmobilizować, żeby ten odcinek ściągnąć.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Brel 


Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2185
Otrzymał 147 piw(a)
Wysłany: Pon 31 Sie, 2009   

Krystian milo z Twojej strony...chociaz te ograniczenia na megavideo ---> masakra, osobiscie wole sciagac, ale sa ludzie co wola na odwrot, np. Magda, wiec juz jedna osoba do przodu, swietnie, moze ruszymu w koncu powyzej 6 sezonu z BH :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Kelly 



Ulubiony bohater: Donald Tusk
Zasługi: 18
Dołączyła: 12 Mar 2008
Posty: 6754
Otrzymał 499 piw(a)
Wysłany: Pon 31 Sie, 2009   

Fajnie fajnie ale niech ktoś poda jakiś dobry sposób z tym głupim megavideo
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dydziaa 



Ulubiony bohater: Brenda & Dylan
Zasługi: 24
Dołączyła: 05 Cze 2008
Posty: 2204
Otrzymał 406 piw(a)
Wysłany: Pon 31 Sie, 2009   

http://www.spryciarze.pl/...a-megavideo-com
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Krystian 



Ulubiony bohater: Brenda
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1324
Otrzymał 135 piw(a)
Wysłany: Pon 31 Sie, 2009   

Brel napisał/a:
Krystian milo z Twojej strony...chociaz te ograniczenia na megavideo ---> masakra, osobiscie wole sciagac, ale sa ludzie co wola na odwrot, np. Magda, wiec juz jedna osoba do przodu, swietnie, moze ruszymu w koncu powyzej 6 sezonu z BH :)
Wiem, że są. Zrobiłem edycje posta jest tam link do kilku sposobów na limity. Napisałem wcześniej, że jeśli ktoś chce to moge wrzucać też na inny serwer. Myślałem nad sevenload, ale mam już tam konto i sporo video i przy ewentualnym banie nie chce tego stracić, wiec przydało by się nowe. Ewentualnie możecie sobie wybrać jakiś dobry serwer to się zrobi oficjalny kanał bh9010 tak jak na YT. Dodałem też drugi odcinek, jest w pierwszym poście.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Kelly 



Ulubiony bohater: Donald Tusk
Zasługi: 18
Dołączyła: 12 Mar 2008
Posty: 6754
Otrzymał 499 piw(a)
Wysłany: Wto 01 Wrz, 2009   

A moze po prostu to wrzucać na ten forumowy kanał na YT>?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Dylan McKay 



Ulubiony bohater: Dylan,David,Brandon
Zasługi: 12
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 872
Otrzymał 82 piw(a)
Wysłany: Wto 01 Wrz, 2009   

Kelly napisał/a:
A moze po prostu to wrzucać na ten forumowy kanał na YT>?


Wtedy trzeba byłoby podzielić.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
iloczyn29
dydziaa 



Ulubiony bohater: Brenda & Dylan
Zasługi: 24
Dołączyła: 05 Cze 2008
Posty: 2204
Otrzymał 406 piw(a)
Wysłany: Wto 01 Wrz, 2009   

Dylan McKay napisał/a:
Kelly napisał/a:
A moze po prostu to wrzucać na ten forumowy kanał na YT>?


Wtedy trzeba byłoby podzielić.

to jest kłopotliwe,ale Yt dlugo wgrywa :P Wiem cos o tym :P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Kelly 



Ulubiony bohater: Donald Tusk
Zasługi: 18
Dołączyła: 12 Mar 2008
Posty: 6754
Otrzymał 499 piw(a)
Wysłany: Wto 01 Wrz, 2009   

A serwis patrz.pl?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dydziaa 



Ulubiony bohater: Brenda & Dylan
Zasługi: 24
Dołączyła: 05 Cze 2008
Posty: 2204
Otrzymał 406 piw(a)
Wysłany: Wto 01 Wrz, 2009   

Kelly napisał/a:
A serwis patrz.pl?

Tutaj problem z ograniczoną wielkoscia pliku do 100mb.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Krystian 



Ulubiony bohater: Brenda
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1324
Otrzymał 135 piw(a)
Wysłany: Wto 01 Wrz, 2009   

No to jest mał problem z wyborem tego serwera. Wrzuciłbym na veoh, ale jak kiedys tam wrzuciłem to gdzieś po pół roku zepsuł się dźwięk w większości i jakoś nie mam zaufania. Jeśli komuś jest łatwiej jeszcze gdzie indziej oglądać to wrzuce, tylko proszę o szybką decyzję, bo YT i patrz.pl odpada.
Następny odcinek w pierwszym poście.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dydziaa 



Ulubiony bohater: Brenda & Dylan
Zasługi: 24
Dołączyła: 05 Cze 2008
Posty: 2204
Otrzymał 406 piw(a)
Wysłany: Wto 01 Wrz, 2009   

Krystian napisał/a:
No to jest mał problem z wyborem tego serwera. Wrzuciłbym na veoh, ale jak kiedys tam wrzuciłem to gdzieś po pół roku zepsuł się dźwięk w większości i jakoś nie mam zaufania. Jeśli komuś jest łatwiej jeszcze gdzie indziej oglądać to wrzuce, tylko proszę o szybką decyzję, bo YT i patrz.pl odpada.
Następny odcinek w pierwszym poście.

Voeh przyznaje racje.
Chyba "mega" jest najlepsze. Szkoda,ze wczesniej o nim nie slyszalam tzn jak wgrywalam odcinki z lektorem,wtedy nieziemsko nameczylam sie z dzieleniem odcinkow.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SiSi 


Ulubiony bohater: Brenda, Steve
Zasługi: 6
Dołączyła: 10 Lip 2008
Posty: 1627
Otrzymał 137 piw(a)
Wysłany: Wto 01 Wrz, 2009   

Co Wy chcecie od megavideo? Są sposoby na omijanie ograniczeń, a nawet jak nie, to jeden odcinek BH dziennie na luzie można oglądać.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Kelly 



Ulubiony bohater: Donald Tusk
Zasługi: 18
Dołączyła: 12 Mar 2008
Posty: 6754
Otrzymał 499 piw(a)
Wysłany: Śro 02 Wrz, 2009   

SiSi napisał/a:
Są sposoby na omijanie ograniczeń,

Ja sobie z nimi coś nie radze właśnie...Ale może być.Wtedy bysmy umawiali się na oglądanie wspólne jednego odcinka
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Polecacz

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj jako news
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Theme 90210 created by bh90210-forum.pl

statystyka
dotpay https://medium.com i need a payday loan immediately https://phengphianlaogumnerdcuisine.wordpress.com