Beverly Hills 90210 - forum fanów serialu

90210 oraz Beverly Hills 90210 - kultowe seriale telewizyjne, które zjednoczyły naszą społeczność

Beverly Hills 90210
 Portal FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

 Ogłoszenie 


Dekada naszego forum!
Czytaj: temat urodzinowy



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kubos
Czw 14 Sie, 2008
Michael Steger
Autor Wiadomość
klaudia5168 



Ulubiony bohater: Silver, Ivy
Zasługi: 384
order2

Dołączyła: 27 Sty 2011
Posty: 1010
Otrzymał 52 piw(a)
Wysłany: Czw 04 Sie, 2011   

Michael Steger na imprezie CW
[spoiler:c78f3e913e]

[/spoiler:c78f3e913e]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
WeR



Ulubiony bohater: Naomi&Ade
Zasługi: 12
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 27
Wysłany: Pon 15 Sie, 2011   

Z planu z Jessica 11.08

[spoiler:c355706128]

Dlaczego przyszliśmy dziś do pracy @MichaelStegerJr ? Na śniadanie. Czas iść do domu!

[/spoiler:c355706128]

[ Komentarz dodany przez: Kubos: 2011-08-15, 18:00 ]
Heh, trochę bezsensu jest wstawianie tego samego zdjęcia z tym samym podpisem do tematów dwóch aktorów tylko dlatego, że oboje znajdują się na zdjęciu. Gdybyśmy tak postępowali za każdym razem, na forum byłby niezły burdel.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Karol90210 



Ulubiony bohater: Steve,Brenda
Zasługi: 48
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 772
Otrzymał 59 piw(a)
Wysłany: Czw 24 Maj, 2012   Michael Steger

Dajcie proszę fotki jego klateczki,nie jestem gejem ale on jest najatrakcyjniejszym facetem w 90210!
Jest śliczny,taki męski.Najlepsza klata,jak w Bh 90210 Stev'e,ale Stev'e mi Teddye'go przypomina najbardziej.Żeby nie robić offtopu:wstawcie jego sexi zdjęcia,wszędzie gdzie rozebrany jest bardziej niż normalnie,czyli nie wiem pół nagi,albo w samych spodenkach.Bez nie,bo aż taki nie jestem.Jara mnie!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 2 piw(a):
Adrianna Tate-Duncan, Kubos
Etinovsky 



Ulubiony bohater: Dixon, Silver, Navid
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 322
Otrzymał 14 piw(a)
Wysłany: Nie 03 Cze, 2012   

o stary... przyznaję że ma niezłą klatę!!!, sam chciałbym mieć taką, a że jest najatrakcyjniejszym facetem w 90210 to potwierdzam ! :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Adrianna Tate-Duncan 



Ulubiony bohater: Ade & Ivy
Zasługi: 487
order3

Dołączyła: 20 Lut 2009
Posty: 1272
Otrzymał 165 piw(a)
Wysłany: Wto 26 Cze, 2012   

"fotki jego klateczki" (Na specjalne życzenie Karola90210) ;)

[spoiler:0d269ef780]
[/spoiler:0d269ef780]

Różne sesje


[spoiler:0d269ef780] [/spoiler:0d269ef780]

[spoiler:0d269ef780] [/spoiler:0d269ef780]

[spoiler:0d269ef780] [/spoiler:0d269ef780]

[spoiler:0d269ef780] [/spoiler:0d269ef780]

[spoiler:0d269ef780] [/spoiler:0d269ef780]

[spoiler:0d269ef780] [/spoiler:0d269ef780]

[spoiler:0d269ef780] [/spoiler:0d269ef780]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Karol90210
Karol90210 



Ulubiony bohater: Steve,Brenda
Zasługi: 48
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 772
Otrzymał 59 piw(a)
Wysłany: Wto 26 Cze, 2012   Michael Steger

Nie musisz pisać że na moje,ale on jest prze atrakcyjny.Pamiętam jak Gays miał fazę na Teddy'ego,to tam był wysyp zdjęć Trevora właśnie od tych Michałowych wzdychań.A kto się zgadza że facet jest najśliczniejszy całej obsady 90210?Boski :heart:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Etinovsky 



Ulubiony bohater: Dixon, Silver, Navid
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 322
Otrzymał 14 piw(a)
Wysłany: Śro 27 Cze, 2012   

No jest jest, w końcu hindus ;P ;P ;P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
muqq 



Zasługi: 1
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 2523
Otrzymał 276 piw(a)
Wysłany: Sob 30 Cze, 2012   

to skad on był? Navid?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Limka 



Ulubiony bohater: Adrianna
Dołączyła: 17 Cze 2012
Posty: 164
Otrzymał 1 piw(a)
Wysłany: Sob 30 Cze, 2012   

Tak, dla mnie on też jest najładniejszy z całej obsady, mógły jeszcze konkurować z Liamem, ale on ostatnio mi się znudził i taki przesłodzony się trochę zrobił. Tak więc Navid! (:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Etinovsky 



Ulubiony bohater: Dixon, Silver, Navid
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 322
Otrzymał 14 piw(a)
Wysłany: Sob 30 Cze, 2012   

Navid? chyba jest Irańczykiem według mnie ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Adrianna Tate-Duncan 



Ulubiony bohater: Ade & Ivy
Zasługi: 487
order3

Dołączyła: 20 Lut 2009
Posty: 1272
Otrzymał 165 piw(a)
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012   

18-08-2012 CAN.PARTY! Fundraiser Event
[spoiler:a5cf4d1bfd] [/spoiler:a5cf4d1bfd]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Limka 



Ulubiony bohater: Adrianna
Dołączyła: 17 Cze 2012
Posty: 164
Otrzymał 1 piw(a)
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012   

Szczerze? Okropnie wygląda na tych zdjęciach.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
irminsoon 



Ulubiony bohater: Naomi Clark
Dołączyła: 07 Kwi 2012
Posty: 365
Otrzymał 8 piw(a)
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012   

A mi się właśnie podoba.
Fajny kapelusik. :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
KlaudinEK 



Ulubiony bohater: Naomi Clark
Dołączyła: 01 Sie 2012
Posty: 196
Otrzymał 3 piw(a)
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012   

Wygląda OK, szału nie ma.
irminsoon napisał/a:
Fajny kapelusik.

Taki śmieszny. :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Polecacz

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj jako news
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Theme 90210 created by bh90210-forum.pl

statystyka
instant loans depilacja-katowice.pl ustawa o ochronie danych osobowych real payday loans no credit checks arvenapharma.pl